На нараді із власниками пилорам Малинського району говорили про легалізацію трудових відносин

дата публікації 05.02.2018

Головний державний інспектор відділу з питань додержання законодавства про працю, зайнятість та інших нормативно-правових актів Управління Держпраці у Житомирській області Валентин Сивко взяв участь у нараді з власниками пилорам, яка відбулась під головуванням першого заступника голови Малинської райнної державної адміністрації Олексія Кучинського. Під час наради обговорювали вимоги чинного законодавства при здійсненні діяльності лісопереробними підприємствами, а саме: порядку оформлення земельних ділянок, дозволів, використання найманої робочої сили тощо.

Як зазначив Олексій Кучинський, у Малинському районі кількість пилорам сягнула за 60. Сьогодні це ті підприємства, які надають робочі місця жителям сіл і селищ та при можливості підтримують соціальні заклади громад. Однак є ряд питань, що стосуються господарської діяльності пилорам. Насамперед, це питання легалізації трудових відносин.

Легалізація праці, належним чином оформлені трудові відносини між найманим працівником та роботодавцем - це лікарняні листки, відпускні нарахування, допомога у разі отримання травми на виробництві, пенсійне забезпечення, належна виплата допомоги по догляду за дитиною. Про це та про розміри штрафних санкцій за порушення законодавства про працю, говорив фахівець Управління Держпраці Валентин Сивко.

Підприємці мали змогу задати питання та отримати відповіді також від начальника юридичного відділу апарату райдержадміністрації та представників ГУ Держгеокадастру у Житомирській області, Малинської ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області.

У підсумку, перший заступник голови райдержадміністрації наголосив, - «…райдержадміністрація прагне вибудувати із суб’єктами господарювання паритетні відносини: працюєте на території громади, маєте тут бізнес, то оформіть відповідні документи та платіть податки. Отримані кошти скеруються на виплату заробітної плати вчителям, лікарям, на ремонт доріг, медичне, культурне обслуговування. Кошти мають надходити в бюджет, а звідти, на розвиток громади, району, цілеспрямовано – на вирішення тієї чи іншої проблеми».

Прес-служба Управління Держпраці у Житомирській області
За матеріалами: http://malin-rda.gov.ua


АДРЕСА
10008
м. Житомир
вул. Шевченка, 18-А

МИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

Facebook

КОНТАКТИ
Email: 06zt@dsp.gov.ua
Телефон: (0412) 34-68-70 - приймальня (у робочі дні)
Факс: (0412) 34-68-70 - приймальня (у робочі дні)
Телефон: (0412) 55-50-06 - черговий (у вихідні та святкові дні)