Головний спеціаліст відділу організаційно-аналітичного забезпечення (м. Житомир)
03 лютого 2025Назва посади:
Головний спеціаліст відділу організаційно-аналітичного забезпечення (м. Житомир)
ЗАГАЛЬНІ УМОВИ
Посада державної служби, призначення строкове – до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцяти місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану. Повна зайнятість.
Завдання, які очікують:
| 1. Узагальнення та подання до Держпраці періодичної (щоденної, щотижневої, місячної, квартальної, річної) звітності щодо додержання законодавства на підставі звітів та матеріалів контрольних заходів державних інспекторів. |
| 2. Опрацювання та подання керівництву Міжрегіонального управління службових документів з питань, віднесених до компетенції відділу організаційно-аналітичного забезпечення (далі – відділ), підготовка до них аналітичних, довідкових та інших необхідних матеріалів. |
| 3. Забезпечення своєчасного, систематичного введення до систем АСМ-1, інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду (контролю) інформації за результатами здійснених інспекторами праці заходів державного нагляду (контролю). |
| 4. Участь у розробленні та опрацюванні документів, що належать до компетенції відділу. |
| 5. Підготовка проектів річних планів здійснення заходів державного нагляду (контролю) та контроль за їх виконанням. |
| 6. Забезпечення своєчасного та достовірного внесення даних до он-лайн реєстрів Держпраці, в т. ч. щодо здійснення заходів державного контролю. |
| 7. Підготовка проектів наказів по основній діяльності в частині здійснення державного нагляду (контролю), а також повідомлень, направлень на проведення заходів державного нагляду (контролю). |
| 8. Забезпечення ведення журналів, реєстрів, онлайн-таблиць з питань роботи відділу. |
| 9. Забезпечення ефективної взаємодії з іншими структурними підрозділами Міжрегіонального управління в ході виконання завдань. |
| 10. Виконання інших завдань за дорученням начальника відділу, начальника Міжрегіонального управління. |
Вимоги до компетентності:
- уміння самостійно організовувати свою діяльність та час, визначати пріоритетність виконання завдань, встановлювати черговість їх виконання;
- вміння самостійно приймати рішення і виконувати завдання у процесі професійної діяльності;
- чітке і точне формулювання мети, цілей і завдань службової діяльності;
- розуміння змісту завдання і його кінцевих результатів, самостійне визначення можливих шляхів досягнення;
- усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;
- усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;
- здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати.
ВИМОГИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
- Обов’язкові вимоги:
- вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра,
- вільне володіння державною мовою,
- досвід роботи не обов’язково.
- знання законодавства (Конституції України; Закону України «Про державну службу»; Закону України «Про запобігання корупції» та іншого законодавства)
- знання законодавства у сфері (КЗпП України, ЗУ «Про звернення громадян», ЗУ «Про доступ до публічної інформації», ЗУ «Про основні засади здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності»).
Оплата праці:
посадовий оклад – 13 633 грн.;
+ надбавки, премія, доплати (відповідно до п.13 Прикінцевих положень Закону України «Про державний бюджет на 2025 рік»)
Тел. для довідок (0412) 430-651
Електронна пошта для надсилання резюме – s_personaly_zt@ukr.net
ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ/ДОКУМЕНТІВ АБО ЇХ КОПІЙ, ЯКУ ОЧІКУЄМО ВІД КАНДИДАТА:
- Резюме
- Копії документів про освіту
- Копії документів про досвід роботи