Завідувач сектору інформаційно-технічного забезпечення та захисту інформації (м. Житомир)

03 лютого 2025

Назва посади:

Завідувач сектору інформаційно-технічного забезпечення та захисту інформації (м. Житомир)

ЗАГАЛЬНІ УМОВИ

Посада державної служби, призначення строкове – до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцяти місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану. Повна зайнятість.

Завдання, які очікують:

1. Керівництво та організація роботи сектору інформаційно-технічного забезпечення та захисту інформації (далі – Сектор):

– забезпечення виконання завдань та функцій покладених на Сектор:

– забезпечення розподілу обов’язків між працівниками Сектору, координація та контроль їх діяльності;

– забезпечення виконання плану робіт Сектору та Міжрегіонального управління, з питань що стосуються роботи Сектору;

– забезпечення моніторингу та контролю за виконанням працівниками Сектору посадових обов’язків, правил внутрішнього трудового та службового розпорядку.

2. Організація та здійснення:

– розробки та опрацювання документів, що належать до компетенції Сектору;

– впровадження інструментів оприлюднення інформації на офіційному веб-сайті Міжрегіонального управління для забезпечення прозорої та відкритої діяльності Міжрегіонального управління;

– впровадження та використання інформаційно-телекомунікаційної системи діловодства в Міжрегіональному управлінні.

3. Погодження придбання і списання комп’ютерної техніки, оргтехніки, програмного забезпечення Міжрегіонального управління.
4. Забезпечення та контроль безперебійної роботи серверного та мережевого обладнання, систем, які забезпечують роботу інформаційної інфраструктури Міжрегіонального управління, а також прийняття мір по усуненню порушень, що виникають в процесі їх роботи.
5. Контроль стану забезпечення структурних підрозділів Міжрегіонального управління засобами обчислювальної техніки, витратними матеріалами та необхідним оновленням оргтехніки та надання відповідних пропозицій щодо своєчасної модернізації і сервісного обслуговування засобів і систем обчислювальної техніки, оргтехніки у Міжрегіональному управлінні.
6. Координація діяльності структурних підрозділів Міжрегіонального управління по забезпеченню сумісності та інтеграції впроваджених у них інформаційних систем, та систем, що планується впровадити.
7. Надання консультативної допомоги, роз’яснень, забезпечення навчання працівників структурних підрозділів Міжрегіонального управління щодо впровадження нових комп’ютерних інформаційних технологій. Формування довідкових матеріалів, презентацій, контекстних довідок, які необхідні структурним підрозділам Міжрегіонального управління.
8. Забезпечення організаційного супроводу та технічного забезпечення нарад, колегій та інших заходів Міжрегіонального управління.
9. Організація та контроль за своєчасністю та якістю розгляду працівниками Сектору звернень громадян, громадських об’єднань, суб’єктів господарювання, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з питань, що відносяться до компетенції Сектору.
10. Подання начальнику Міжрегіонального управління пропозиції щодо: призначення на посаду та звільнення з посади, у порядку передбаченому законодавством про державну службу та Кодексом законів про працю України, державних службовців та працівників Сектору, їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності.

 Вимоги до компетентності: 

  • усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;
  • здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати;
  • здатність до логічного мислення, узагальнення, конкретизації, розкладання складних питань на складові, виділяти головне від другорядного, виявляти закономірності;
  • вміння аналізувати інформацію та робити висновки, критично оцінювати ситуації, прогнозувати та робити власні умовиводи;
  • здатність приймати вчасні та виважені рішення;
  • вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання  своїх посадових обов’язків;
  • вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації; вміння перевіряти надійність джерел і достовірність  даних та інформації у цифровому середовищі;
  • здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані;
  • вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків.

ВИМОГИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

Обов’язкові вимоги:

    • вища освіта за освітнім ступенем не нижче магістра,
    • вільне володіння державною мовою,
    • досвід роботи на посадах державної служби категорії «Б» та «В» або служби в органах місцевого самоврядування, або роботи на керівних посадах підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності не менше двох років.
    • знання законодавства (Конституції України; Закону України «Про державну службу»; Закону України «Про запобігання корупції» та іншого законодавства),
    • знання законодавства у сфері (КЗпП України, ЗУ «Про інформацію», ЗУ «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», ЗУ «Про захист персональних даних»).

Оплата праці:

посадовий оклад – 15 678 грн.;

+ надбавки, премія, доплати (відповідно до п.13 Прикінцевих положень Закону України «Про державний бюджет на 2025 рік»)

Тел. для довідок (0412) 430-651

Електронна пошта для надсилання резюме – s_personaly_zt@ukr.net

ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ/ДОКУМЕНТІВ АБО ЇХ КОПІЙ, ЯКУ ОЧІКУЄМО ВІД КАНДИДАТА:

  • Резюме
  • Копії документів про освіту
  • Копії документів про досвід роботи