Завідувач сектору інформаційно-технічного забезпечення та захисту інформації (м. Житомир)
03 лютого 2025Назва посади:
Завідувач сектору інформаційно-технічного забезпечення та захисту інформації (м. Житомир)
ЗАГАЛЬНІ УМОВИ
Посада державної служби, призначення строкове – до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцяти місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану. Повна зайнятість.
Завдання, які очікують:
| 1. Керівництво та організація роботи сектору інформаційно-технічного забезпечення та захисту інформації (далі – Сектор): – забезпечення виконання завдань та функцій покладених на Сектор: – забезпечення розподілу обов’язків між працівниками Сектору, координація та контроль їх діяльності; – забезпечення виконання плану робіт Сектору та Міжрегіонального управління, з питань що стосуються роботи Сектору; – забезпечення моніторингу та контролю за виконанням працівниками Сектору посадових обов’язків, правил внутрішнього трудового та службового розпорядку. |
| 2. Організація та здійснення: – розробки та опрацювання документів, що належать до компетенції Сектору; – впровадження інструментів оприлюднення інформації на офіційному веб-сайті Міжрегіонального управління для забезпечення прозорої та відкритої діяльності Міжрегіонального управління; – впровадження та використання інформаційно-телекомунікаційної системи діловодства в Міжрегіональному управлінні. |
| 3. Погодження придбання і списання комп’ютерної техніки, оргтехніки, програмного забезпечення Міжрегіонального управління. |
| 4. Забезпечення та контроль безперебійної роботи серверного та мережевого обладнання, систем, які забезпечують роботу інформаційної інфраструктури Міжрегіонального управління, а також прийняття мір по усуненню порушень, що виникають в процесі їх роботи. |
| 5. Контроль стану забезпечення структурних підрозділів Міжрегіонального управління засобами обчислювальної техніки, витратними матеріалами та необхідним оновленням оргтехніки та надання відповідних пропозицій щодо своєчасної модернізації і сервісного обслуговування засобів і систем обчислювальної техніки, оргтехніки у Міжрегіональному управлінні. |
| 6. Координація діяльності структурних підрозділів Міжрегіонального управління по забезпеченню сумісності та інтеграції впроваджених у них інформаційних систем, та систем, що планується впровадити. |
| 7. Надання консультативної допомоги, роз’яснень, забезпечення навчання працівників структурних підрозділів Міжрегіонального управління щодо впровадження нових комп’ютерних інформаційних технологій. Формування довідкових матеріалів, презентацій, контекстних довідок, які необхідні структурним підрозділам Міжрегіонального управління. |
| 8. Забезпечення організаційного супроводу та технічного забезпечення нарад, колегій та інших заходів Міжрегіонального управління. |
| 9. Організація та контроль за своєчасністю та якістю розгляду працівниками Сектору звернень громадян, громадських об’єднань, суб’єктів господарювання, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з питань, що відносяться до компетенції Сектору. |
| 10. Подання начальнику Міжрегіонального управління пропозиції щодо: призначення на посаду та звільнення з посади, у порядку передбаченому законодавством про державну службу та Кодексом законів про працю України, державних службовців та працівників Сектору, їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності. |
Вимоги до компетентності:
- усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;
- здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати;
- здатність до логічного мислення, узагальнення, конкретизації, розкладання складних питань на складові, виділяти головне від другорядного, виявляти закономірності;
- вміння аналізувати інформацію та робити висновки, критично оцінювати ситуації, прогнозувати та робити власні умовиводи;
- здатність приймати вчасні та виважені рішення;
- вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків;
- вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації; вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі;
- здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані;
- вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків.
ВИМОГИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
Обов’язкові вимоги:
- вища освіта за освітнім ступенем не нижче магістра,
- вільне володіння державною мовою,
- досвід роботи на посадах державної служби категорії «Б» та «В» або служби в органах місцевого самоврядування, або роботи на керівних посадах підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності не менше двох років.
- знання законодавства (Конституції України; Закону України «Про державну службу»; Закону України «Про запобігання корупції» та іншого законодавства),
- знання законодавства у сфері (КЗпП України, ЗУ «Про інформацію», ЗУ «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», ЗУ «Про захист персональних даних»).
Оплата праці:
посадовий оклад – 15 678 грн.;
+ надбавки, премія, доплати (відповідно до п.13 Прикінцевих положень Закону України «Про державний бюджет на 2025 рік»)
Тел. для довідок (0412) 430-651
Електронна пошта для надсилання резюме – s_personaly_zt@ukr.net
ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ/ДОКУМЕНТІВ АБО ЇХ КОПІЙ, ЯКУ ОЧІКУЄМО ВІД КАНДИДАТА:
- Резюме
- Копії документів про освіту
- Копії документів про досвід роботи