Головний спеціаліст відділу організаційно-аналітичного забезпечення (м. Житомир)

03 лютого 2025

Назва посади:

Головний спеціаліст відділу організаційно-аналітичного забезпечення (м. Житомир)

ЗАГАЛЬНІ УМОВИ

Посада державної служби, призначення строкове – до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцяти місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану. Повна зайнятість.

Завдання, які очікують:

1. Узагальнення та подання до Держпраці періодичної (щоденної, щотижневої, місячної, квартальної, річної) звітності щодо додержання законодавства на підставі звітів та матеріалів контрольних заходів державних інспекторів.
2. Опрацювання та подання керівництву Міжрегіонального управління службових документів з питань, віднесених до компетенції відділу організаційно-аналітичного забезпечення (далі – відділ), підготовка до них аналітичних, довідкових та інших необхідних матеріалів.
3. Забезпечення своєчасного, систематичного введення до систем АСМ-1, інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду (контролю) інформації  за результатами здійснених інспекторами праці заходів державного нагляду (контролю).
4. Участь у розробленні та опрацюванні документів, що належать до компетенції відділу.
5. Підготовка проектів річних планів здійснення заходів державного нагляду (контролю) та контроль за їх виконанням.
6. Забезпечення своєчасного та достовірного внесення даних до он-лайн реєстрів Держпраці, в т. ч. щодо здійснення заходів державного контролю.
7. Підготовка проектів наказів по основній діяльності в частині здійснення державного нагляду (контролю), а також повідомлень, направлень на проведення заходів державного нагляду (контролю).
8. Забезпечення ведення журналів, реєстрів, онлайн-таблиць з питань роботи відділу.
9. Забезпечення ефективної взаємодії з іншими структурними підрозділами Міжрегіонального управління в ході виконання завдань.
10. Виконання інших завдань за дорученням начальника відділу, начальника Міжрегіонального управління.

Вимоги до компетентності: 

  • уміння самостійно організовувати свою діяльність та час, визначати пріоритетність виконання завдань, встановлювати черговість їх виконання;
  • вміння самостійно приймати рішення і виконувати завдання у процесі професійної діяльності;
  • чітке і точне формулювання мети, цілей і завдань службової діяльності;
  • розуміння змісту завдання і його кінцевих результатів, самостійне визначення можливих шляхів досягнення;
  • усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;
  • усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;
  • здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати.

ВИМОГИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

  • Обов’язкові вимоги:
    • вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра,
    • вільне володіння державною мовою,
    • досвід роботи не обов’язково.
    • знання законодавства (Конституції України; Закону України «Про державну службу»; Закону України «Про запобігання корупції» та іншого законодавства)
    • знання законодавства у сфері (КЗпП України, ЗУ «Про звернення громадян», ЗУ «Про доступ до публічної інформації», ЗУ «Про основні засади здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності»).

Оплата праці:

посадовий оклад – 13 633 грн.;

+ надбавки, премія, доплати (відповідно до п.13 Прикінцевих положень Закону України «Про державний бюджет на 2025 рік»)

Тел. для довідок (0412) 430-651

Електронна пошта для надсилання резюме – s_personaly_zt@ukr.net

ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ/ДОКУМЕНТІВ АБО ЇХ КОПІЙ, ЯКУ ОЧІКУЄМО ВІД КАНДИДАТА:

  • Резюме
  • Копії документів про освіту
  • Копії документів про досвід роботи