Головний спеціаліст-юрисконсульт відділу юридичного забезпечення (м. Житомир)

03 лютого 2025

Назва посади:

Головний спеціаліст-юрисконсульт відділу юридичного забезпечення (м. Житомир)

ЗАГАЛЬНІ УМОВИ

Посада державної служби, призначення строкове – до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцяти місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану. Повна зайнятість.

Завдання, які очікують:

1. Забезпечення організації роботи відділу юридичного забезпечення (далі – відділ) в межах визначених начальником відділу повноважень:

– забезпечення виконання завдань і функцій, покладених на відділ;

– участь у плануванні роботи відділу і забезпечення виконання затверджених планів;

– підготовка звітів, які формуються у відділі;

– здійснення моніторингу та контролю за виконанням працівниками відділу посадових обов’язків та правил внутрішнього службового розпорядку;

– надання пропозицій начальнику відділу для внесення подання про заохочення працівників відділу та накладення дисциплінарних стягнень.

2. Здійснення правової роботи в Міжрегіональному управлінні та роботи щодо правильного застосування в Міжрегіональному управлінні законодавчих і нормативно-правових актів.
3. Здійснення претензійної та позовної роботи Міжрегіонального управління, проведення аналізу її результатів.
4. Представлення інтересів Міжрегіонального управління в судах, правоохоронних органах та інших органах при розгляді правових питань.
5. Організація та проведення роботи, спрямованої на підвищення рівня правових знань працівників Міжрегіонального управління.
6. Забезпечення правильного застосування норм трудового, пенсійного та іншого законодавства, що зачіпають права й законні інтереси працівників Міжрегіонального управління.
7. Організація та здійснення нормотворчої роботи та роботи щодо правильного застосування в Міжрегіональному управлінні законодавчих і нормативно-правових актів:

–              розробка та участь у розробці проектів актів та інших документів з питань діяльності Міжрегіонального управління;

–              проведення юридичної експертизи проектів актів та інших документів, підготовлених структурними підрозділами Міжрегіонального  управління, погодження (візування) їх за наявності віз керівників заінтересованих структурних підрозділів або осіб, що їх заміщують;

–              у разі виявлення невідповідності проекту акта чи іншого документа вимогам законодавства, подання керівнику структурного підрозділу вмотивовані пропозиції щодо приведення його у відповідність із законодавством;

–              проведення разом із структурними підрозділами Міжрегіонального управління роботи з перегляду актів та інших документів з метою приведення їх у відповідність із законодавством;

–              інформування начальника Міжрегіонального управління про необхідність вжиття заходів для внесення змін до актів та інших документів, визнання їх такими, що втратили чинність, або скасування;

–              розгляд проєктів нормативно-правових актів та інших документів, які надійшли для погодження до юридичної служби, та підготовка пропозиції до них.

8. Здійснення контроль за своєчасним вжиттям заходів до усунення порушень, зазначених у документах прокурорського реагування, судових рішеннях, відповідних документах правоохоронних і контролюючих органів.
9. Організація та проведення роботи, спрямованої на підвищення рівня правових знань працівників Міжрегіонального управління:

– надання консультації та правової допомоги працівникам Міжрегіонального  управління з питань, що належать до компетенції відділу;

– роз’яснення практики застосування законодавства;

– збирання інформації про офіційне оприлюднення актів законодавства та доводить до відома керівництва Міжрегіонального управління.

10. Забезпечення ведення обліку актів законодавства і міжнародних договорів України, підтримання їх у контрольному стані, забезпечення їх зберігання.

 Вимоги до компетентності: 

  • здатний помічати окремі елементи та акцентувати увагу на деталях у своїй роботі;
  • здатний враховувати деталі при прийнятті рішень;
  • здатність до чіткого бачення результату діяльності;
  • вміння запобігати та ефективно долати перешкоди;
  • здатність до логічного мислення, узагальнення, конкретизації, розкладання складних питань на складові, виділяти головне від другорядного, виявляти закономірності;
  • вміння аналізувати інформацію та робити висновки, критично оцінювати ситуації, прогнозувати та робити власні умовиводи.

ВИМОГИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

Обов’язкові вимоги:

    • вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра, галузь знань “Право”,
    • вільне володіння державною мовою,
    • досвід роботи не обов’язково.
    • знання законодавства (Конституції України; Закону України «Про державну службу»; Закону України «Про запобігання корупції» та іншого законодавства),
    • знання законодавства у сфері (КЗпП України, КАС України, КУпАП, ЗУ «Про доступ до публічної інформації», ЗУ «Про охорону праці», ЗУ «Про звернення громадян», ЗУ “Про адміністративну процедуру”, ЗУ «Про основні засади здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності»).

Оплата праці:

посадовий оклад – 13 633 грн.;

+ надбавки, премія, доплати (відповідно до п.13 Прикінцевих положень Закону України «Про державний бюджет на 2025 рік»)

Тел. для довідок (0412) 430-651

Електронна пошта для надсилання резюме – s_personaly_zt@ukr.net

ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ/ДОКУМЕНТІВ АБО ЇХ КОПІЙ, ЯКУ ОЧІКУЄМО ВІД КАНДИДАТА:

  • Резюме
  • Копії документів про освіту
  • Копії документів про досвід роботи