УВАГА! Змінено процедуру отримання адміністративних послуг

12 жовтня 2021

На виконання вимог розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.20214 № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг» (зі змінами та доповненнями) та статті 8 Закону України «Про адміністративні послуги» Управління Держпраці у Житомирській області повідомляє, що починаючи з 18.10.2021 надання таких адміністративних послуг, як:

– продовження строку дії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки;

– реєстрація зміни відомостей у декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;

– реєстрація декларації безпеки об’єкта підвищеної небезпеки;

– реєстрація об’єкта (об’єктів) підвищеної небезпеки в Державному реєстрі об’єктів підвищеної небезпеки;

– виключення об’єкта підвищеної небезпеки з Державного реєстру об’єктів підвищеної небезпеки;

– видача свідоцтва на придбання вибухових матеріалів;

– видача свідоцтва на зберігання вибухових матеріалів;

– видача гірничих відводів для розробки родовищ корисних копалин місцевого значення;

– переоформлення гірничого відводу для розробки родовищ корисних копалин місцевого значення

буде проводитися виключно через центри надання адміністративних послуг.

З врахуванням зазначеного, всі документи щодо отримання вищезгаданих адміністративних послуг з 18.10.2021 необхідно подавати до центру надання адміністративних послуг Житомирської міської ради (м. Житомир, вул. Михайлівська, 4).