Фахівці Управління Держпраці розглянули майже 1 тис. звернень від громадян у 2021 році

17 січня 2022

У 2021 році до Управління Держпраці у Житомирській області надійшло 985 звернень, з них 28 колективних.

Про це повідомляють у секторі звернення громадян та доступу до публічної інформації Управління.

Із зазначеної кількості звернень:

  • надійшли поштою – 287;
  • від громадян особисто – 233;
  • через уповноважену особу – 4;
  • через органи влади – 175;
  • від інших установ, організацій – 286.

Більшість звернень стосуються порушень питань додержання законодавства про працю.

Всі звернення розглянуто відповідно до визначених законодавством термінів.

Позитивно було розглянуто 593 звернення; надані відповідні роз’яснення на 245 звернень; надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» – 60; не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» – 23; повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» – 37.

Крім цього, у 2021 році до Управління надійшло 152 запити на публічну інформацію:

  • від юридичних осіб – 137;
  • від фізичних осіб – 15.

Запити було опрацьовано відповідно до положень Закону України «Про доступ до публічної інформації».